مطالب مرتبط:
کمبود تخت، پرستار و دارو در بیمارستان فوق تخصصی اطفال اکبر مشهد
مجوز استخدام 2840 نفر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد | رفع مشکل کمبود تخت بیمارستانی در آینده نزدیک
مراجعه 3000 نفر برای آزمایش ژنتیک فرزندان دارای پدر غیر ایرانی
راز زنده ماندن نهنگ ها در عمق 3000 متری اقیانوس ها چیست؟+ فیلم
مراجعه 3000 نفر برای آزمایش ژنتیک فرزندان دارای پدر خارجی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 16:002024-02-05پزشكي

کمبود 3000 تخت بیمارستانی در مشهد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به پیشرفت های حوزه درمان و بهداشت گفت: در حوزه بهداشت و درمان، قطعا کاستی هایی داریم و ظرفیت ما به سقف مورد نیاز نرسیده است به طوری که در مشهد حدود 3000 تخت بیمارستانی کمبود داریم اما تلاش ما برای جبران این کمبودهاست.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به پیشرفت های حوزه درمان و بهداشت گفت: در حوزه بهداشت و درمان، قطعا کاستی هایی داریم و ظرفیت ما به سقف مورد نیاز نرسیده است به طوری که در مشهد حدود 3000 تخت بیمارستانی کمبود داریم اما تلاش ما برای جبران این کمبودهاست.

محمود محمدزاده شبستری در نشست خبری دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امروز 16 بهمن ماه برگزار شد، عنوان کرد: با نگاهی به آمارها و شاخص های سلامت، می توان به پیشرفت های مهمی که در حوزه سلامت شده، دست یافت.

وی با مقایسه آمارهای حال حاضر با آمارهای اوایل انقلاب گفت: تعداد پزشک نسبت به اوایل انقلاب 13 برابر شده است، همچنین از 23 خانه بهداشت در حوزه خراسان رضوی به 755 خانه بهداشت رسیده ایم، تعداد پرستاران نیز در اول انقلاب 500 نفر بوده است که در حال حاضر حدود 10 هزار پرستار در استان خراسان رضوی داریم.


برچسب ها: رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم پزشکی - بیمارستانی - علوم پزشکی مشهد - تخت بیمارستانی - کمبود
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 3000 تخت بیمارستانی در مشهد

کمبود 3000 تخت بیمارستانی در مشهد